5 februari t/m 11februai - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Ronneke Vereijken - WaarBenJij.nu 5 februari t/m 11februai - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Ronneke Vereijken - WaarBenJij.nu

5 februari t/m 11februai

Door: Ronneke

Blijf op de hoogte en volg Ronneke

07 Februari 2017 | Vietnam, Hoi An

Zo daar ben ik weer vanavond. De heerlijke massage gehad,van te voren nog nagels laten doen voor heel weinig gel,niet te geloven.
Afijn ik was bij afgelopen zaterdag gebleven. Ten ik van de motorrit terug kwam, waren daar Miranda,Chantal en Sofie uit Zwitserland, Lesley uit Canada. Superblij vooral Miranda uit Nederland
Hebben het leuk samen,ook die twee. Grieten,happy ga komend weekend met Miranda naar hoi An. Lekker even samen lekker naar het strand,jurkje laten maken n verder nog gezellige dingen.
Heel gek eerst alleen lekker rustig nu af en toe erg druk in het huis. Maar wordt veel gelachen,doen wel dingen samen vandaar geen tijd om te schrijven.lesley die oudere vrouw is minder,erg op de voorgrond,weet alles,merk dat ik dat kriebelig van wordt,aar laten gaan,niet teveel op letten. Ook de anderen hebben daar last van niet fijn.
Oeps ik ga jullie nu weer verlaten, want ik moet gaan slapen.morgen weer vroeg dag.welteruste allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronneke

Op 12 januari begin ik aan een nieuw avontuur: 2 maanden reizen door het prachtige Vietnam! Eerst zal ik in Da Nang een aantal weken als vrijwilliger aan de slag gaan in een weeshuis. Daarna doe ik verschillende gebieden en plaatsen aan, zoals Hanoi, Ha Long Bay, Hoi Ann, Sapa etc. Het is spannend maar ik heb er ontzettend veel zin in!!

Actief sinds 08 Jan. 2017
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 88992

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 10 Maart 2017

Ronneke in Vietnam

Landen bezocht: