Vietnam - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Ronneke Vereijken - WaarBenJij.nu Vietnam - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Ronneke Vereijken - WaarBenJij.nu

Vietnam

Door: Ronneke

Blijf op de hoogte en volg Ronneke

20 Januari 2017 | Vietnam, Da Nang

Test

  • 20 Januari 2017 - 09:19

    Annemarie:

    Hoi Ronneke, waar blijft je verslag? ik denk dat je het gewoon veel te druk hebt met kindjes vertroetelen!
    En dat doe je goed dan!

  • 20 Januari 2017 - 10:02

    Lenie:

    Dag Ronneke.
    hier is het koud geniet van de wamte daar, dus geniet vooral

  • 20 Januari 2017 - 12:03

    Ronneke Vereijken:

    Hoi samen.

    Ja wordt aan gewerkt, maar ja ik had weer pech,was iets met internet,wat het niet goed deed de WiFi.
    Dus lukte niet,had een mooi verhaaltje geschreven, maar weg was die.
    Nu het probleem verholpen jullie zien wel test?
    Mijn broer zei dat die wel was aangekomen, bij jullie ook blijkbaar. Nou dus dit weekend van mijn 1ste week vietnam. Geduldig zijn, please haha.
    Nou hier heb ik het idee dat ik de hele dag onder de douche moet gaan staan.en word helemaal lekker gestoken,wat ik ook smeer




    Lieve groetjes ronneke

  • 20 Januari 2017 - 20:00

    Anita:

    Hoi hoi lieverd.... jaaaa de test is ook hier doorgekomen...
    Fijn te horen dat t goed met je gaat.. Behalve de muscito bulten dan ... Das nie leuk... Gied smeren!!! Ook je keel hoor !!!
    Heb je de de biertjes al geproefd ( Laroue) lekker toch???
    Wacht met smart op je reisverslag!!!
    Geniet van je vrije weekend
    Dikke knuffel ... Kanjer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronneke

Op 12 januari begin ik aan een nieuw avontuur: 2 maanden reizen door het prachtige Vietnam! Eerst zal ik in Da Nang een aantal weken als vrijwilliger aan de slag gaan in een weeshuis. Daarna doe ik verschillende gebieden en plaatsen aan, zoals Hanoi, Ha Long Bay, Hoi Ann, Sapa etc. Het is spannend maar ik heb er ontzettend veel zin in!!

Actief sinds 08 Jan. 2017
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 88993

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 10 Maart 2017

Ronneke in Vietnam

Landen bezocht: