Weken van 27 Jan tot 6 februari. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Ronneke Vereijken - WaarBenJij.nu Weken van 27 Jan tot 6 februari. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Ronneke Vereijken - WaarBenJij.nu

Weken van 27 Jan tot 6 februari.

Door: Ronneke

Blijf op de hoogte en volg Ronneke

07 Februari 2017 | Vietnam, Hoi An

Even eruit geweest, gebeurt ook zoveel.

Mijn verjaardag goed gevierd,heel speciaal Joke en jelis getroffen, was super..
Hoi Ann een paar dagen gedaan, leuk stadje. Vooral lekker naar het strand,had ik wel erg zin in.
Leuk hotelletje, al met al heerlijk.

Op nieuwjaarsochtend naar Viet thuis geweest, moeder weer gezien,die schat. Lekker verwend, vrouw lekker eten gemaakt,helemaal goed.
Viet heeft me naar de trein gebracht op naar Hue.
Was leuk, heb me rond laten rijden in zo,,n tuk tuk. De verboden stad gezien, mooie monumenten.

Weer terug naar Da nang,wat dacht je weer regen,regen, vreselijk.
Veel in het huis gezeten, er was nog steeds niemand.
Maar och, oké kon ik genoeg voor mezelf doen, wassen, opruimen,me bezighouden wat ik na nog 2 weken werken, ga doen.
Een ding is zeker, dat ik naarhet zuiden wil, want ik word hier echt niet vrolijk van
Gelukkig kreeg nog bezoek van Co en Viet, nog een keer lekker uit eten geweest en naar de bios geweest, op zich wel grappig.

Vrijdag met Bob met de motor weggeweest,geweldige ervaring. Alleen ik weet niet wat het is, maar had de eerste dag al weer regen.
Afijn regenpak aan,, onderweg stoppen om mooie plaatjes te maken, dacht ik althans.
Maar nee, mijn ruimte op telefoon was te weinig, teveel video filmpjes gemaakt schijnbaar, foto,s wissen en zo blijf je bezig.
Oeps moet even stoppen, moet dadelijk weer naar het werk.
Ben later weer bij jullie terug



  • 07 Februari 2017 - 11:23

    Ronneke Vereijken:

    Leuk moeders, je ziet er gelukkig uit op de foto's. Fijn om te zien!
    En die zon komt echt nog wel, geduld wordt beloond.
    X

  • 07 Februari 2017 - 11:23

    Ronneke Vereijken:

    Ow haha, ik ben als jou ingelogd..
    Stephan :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronneke

Op 12 januari begin ik aan een nieuw avontuur: 2 maanden reizen door het prachtige Vietnam! Eerst zal ik in Da Nang een aantal weken als vrijwilliger aan de slag gaan in een weeshuis. Daarna doe ik verschillende gebieden en plaatsen aan, zoals Hanoi, Ha Long Bay, Hoi Ann, Sapa etc. Het is spannend maar ik heb er ontzettend veel zin in!!

Actief sinds 08 Jan. 2017
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 88948

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 10 Maart 2017

Ronneke in Vietnam

Landen bezocht: