Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ronneke Vereijken - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ronneke Vereijken - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Ronneke

12 Januari 2017 | Nederland, Schiphol

Here we go!
Zoonliefs hebben me afgezet op Schiphol en mijn blog is vanaf nu online.

Jullie ontvangen automatisch een e-mail zodra ik een nieuw reisverslag heb aangemaakt

  • 12 Januari 2017 - 16:50

    Janneke:

    Veel plezier!

  • 13 Januari 2017 - 11:52

    Jolanda Caminada:

    Haloo Ronneke, wat een leuke verassing om te horen dat je naar Vietnam bent.
    Wij wensen jou heel veel plezier, geniet van alle mooie momenten die op je pad komen.

    Dikke knuffel van Don en mij

  • 15 Januari 2017 - 11:30

    Dorothé:

    Hey Ronneke,

    Leuke foto met je 2 zonen en de mooi hoed.
    Veel plezier en geniet!!!
    Knap van je dat je alleen deze reis gaat maken, ik vind het stoer.
    Ik ga je missen!!!!!

    Liefs, Dorothé

  • 15 Januari 2017 - 23:32

    Jelis En Joke:

    Hallo Ronneke,

    Is de reis goed verlopen? Geweldig dat je 2 maanden alles even achter je laat. En als eerste iets gaat betekenen voor de weeskindjes. En daarna als "toerist"door het land trekken

    Liefs Jelis en Joke

  • 16 Januari 2017 - 16:00

    Ronneke Vereijken:

    Hoi allemaal

    Thanks had net al een reisverslag geschreven.
    Weet alleen niet meer waar hij is. Haha ga verder zoeken bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronneke

Op 12 januari begin ik aan een nieuw avontuur: 2 maanden reizen door het prachtige Vietnam! Eerst zal ik in Da Nang een aantal weken als vrijwilliger aan de slag gaan in een weeshuis. Daarna doe ik verschillende gebieden en plaatsen aan, zoals Hanoi, Ha Long Bay, Hoi Ann, Sapa etc. Het is spannend maar ik heb er ontzettend veel zin in!!

Actief sinds 08 Jan. 2017
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 88952

Voorgaande reizen:

12 Januari 2017 - 10 Maart 2017

Ronneke in Vietnam

Landen bezocht: